uppsprucken...

Ja.. Den vidriga rubriken säger nog allt.
Såret har spruckit upp så nu ska mamma komma hit och lappa ihop mig igen....
Man känner sig som en trasdocka, haha.
Tur att hon kan sådant, min mamma.

Förövrigt så var Nina här idag och fick sitt hår isatt igen.
Snyggt som vanligt blev det!
Tänkte ju själv ta tag i mitt hår idag, med färg och allt vad som behövs göras.
Men vettefasen om man orkar det.. Jag kan inte göra så mycket nu med det där såret känns det som.
Eller rättare sagt, man har inte lust att göra så mycket när det svider sådär.
Men ut och gå måste jag. Blir galen annars, så mycket som jag slappat nu sen jag opererades (älskar att säga att jag opererats!)
Har även badat Samson idag, till hans, kanske inte så uppenbara, men sanna glädje!
Nu luktar han som jag gör i håret. Gött!
Moses får bli duschad en annan dag. Det blir så stökigt annars..


Nej nu ska jag invänta mor min.

Haj!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mitt sår sprack också upp när jag hade "opererats", jävla skitsår! Det blödde så inni helvete så olivers pappa fick skjutsa in mig till akuten... hahaha jävla operationer ;)

2008-11-23 @ 18:44:59
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0