Bara klippte till!

Jag bara klippte till! Sen rätt som det var hade jag lugg!
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Passar jag? Passar jag inte?
Hmm.. Jävligt kluven. Men å andra sidan så behövdes en förändring.
+ att om jag inte vill ha hellugg så kan jag ha den på sidan så blir det ingen större skillnad.
Men nog fan är det ovant.
Nää.. Tror inte detta var min grej med lugg.

Men nu har man testat iaf.... Än en gång.
Kommer ihåg när mamma klippte lugg på mig i mina yngre dagar.
Hon klippte och jämnade ut ända tills jag hade en pottfrilla med en liten svans i nacken.
Ni vet, som småkillarna hade i lågstadiet. Ju längre nacktoffs desto stoltare var man. (som kille)


Ja ni, jag har lite ont i magen nu, får jag lov att säga.. Jag vet inte vad jag ska göra med den här luggen...
Aja, den växer ut ganska snart iallafall..


Hmmmmmmmmmmmmmm.

Ha en bra dag iallafall. Bild på¨luggen lär väl komma senare. Kanske.

/Luggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0