En vacker syn

Det finns en dörr jag ibland öppnar.
Ibland möts jag av underbara ting, ibland av ett ekande skal.
Idag öppnar jag dörren till mitt kylskåp och möts av detta:




Lite diverse prylar:
Två Fun light (nästan slut som det ser ut)
En stackars öl som någon glömde här förlängesen!
Ketchup utan tillsatt socker
Örnos Jordgubbssylt
Tacosås sedan min & Sandras tjocksmockarkväll för inte sålängesen
Snuskig saft
Bregott
Kalkonskivor, ett måste i mitt kylskåp!
En liten påbörjad paprika
Kikärter
MAJS!
Cola Zero
Burkar med majs & kikärtor
två burkar soppor
Lätt creme freiche
minitomater
Ännu mer majs & Kidneybönor
massa grönsaker & lök



Så, nu har ni fått en titt, rätt in i min kostcirkel!
Ännu lite fakta om Amina Sollie. Bra att ha!


Kommentarer
Postat av: en hemlig beundrare ( det är jag line) :P

hahahhaa mycket gött du hade då! :D

Jag älskar också MAJS! :D<33

2008-10-22 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0