Håkan ikväll

Godmorgon!

Det är riktigt grått ute idag, vilket ju är en aning tråkigt.
MEN, det spelar ingen roll, för ikväll kommer Håkan att lysa upp alla våra förjävliga liv och göra våra problem näst intill osynliga med sin vackra stämma!!!!!!!!!!! HÅKAAAAN!!!!!!!! Låt mig få följa med dig!!

Önskar verkligen att jag älskade honom SÅ mycket.
Men sanningen är den att jag inte alls gör det.
Han är en mycket speciell person med en inte alls så speciellt vacker sångröst.
Men det är något med några av hans låtar som gör att man lyssnar och gillar.

Så ikväll så kommer jag ta på mig rollen som Håkan-fan och skrika mig hes och desperat försöka fånga någon av de många svettdroppar som kommer att falla från hans blanka panna.
Kanske fångar jag en på tungan. Som om det vore den allra första snöflingan för i år.
Om detta sker så kommer jag inte bara att ha Håkan Hellströms eftertraktade svettpärla i munnen.
Då tror jag även att det är dags att köpa någon av hans skivor.
Köpa, inte bränna.







Nu ska jag och Sandra försöka införskaffa en biljett åt henne.
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, hur var älsklings Håkan då? :)

Fick du någon svettdroppe av honom? Själv fick man sjukt ont i kroppen efter att ha stått längst fram, men man älskar ju honom så då tar man det. :) Hehe!

2008-10-27 @ 19:24:43
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0