Hemma hos mor

Nu sitter jag hemma hos mamma. Jag  och min syster har precis setat och sjungit stämmor till "Vem vet inte du" till vår kära mammas förtjusning!
När hon lyssnar formar sig munnen till ett o. Då vet man att hon är koncentrerad och verkligen lyssnar.

Har även hittat ett gammalt hårband som jag glatt kommer använda till min nya lugg. Det blev faktiskt fint!
Så nu är jag nöjd. 
Ikväll kommer Nina hem till mig, jag ska förlänga hennes hår. Det ska bli spännande att se hur det blir! 
Kanske lägger ut före & efter-bild, om jag får för henne.


Ja ni, vad mer händer för tillfället? 
JO, Håkan Hellström på Lördag med Sofi & Göteborg till Arman på Måndag! 
Har mycket kul att se fram emot med andra ord :)


Nu ska jag snart dra mig hemåt och förbereda min "salong", haha!

 


Kommentarer
Postat av: Line :D

hahahaha det där med mammas o har du alldeles rätt i hahaha! :D:D

2008-10-22 @ 18:10:40
Postat av: Kerstin, moderns arbetskamrat

Och jag instämmer med föregående talare, verkligen bra beskrivet, ett litet o.Hehe

2008-10-22 @ 19:10:53
Postat av: Modern

2008-10-23 @ 07:45:02
Postat av: Modern

Vad var det som var så roligt med det då? Ett litet o?!!!

2008-10-23 @ 07:46:13
Postat av: Kerstin

Inte jätteroligt utan småskojigt, de är så målande beskrivet. Ser dig framför mig, o....

2008-10-23 @ 08:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0