jag orkar inte

Jag hatar verkligen att läsa deprimerande bloggar. HATAR.
Ingen jävel bryr sig väl hur jävla dåligt folk mår?
För sanningen är den att ALLA, precis ALLA mår så jävla dåligt.
Och det är väl egentligen riktigt jävla synd om varenda jävel?

MEN, saken är den att jag hatar inte att skriva deprinerande blogginlägg.
För idag är en riktigt jävla FITTdag, för att tala ur skägget.
INGENTING fungerar.
Den vidriga torktumlaren funkar inte så jag får väl lov att bära upp 30kilos jävla PISSBLÖT tvätt upp i lägenheten.
Sen så är man ju en jävla grinkärring också så snart är man väl singel igen.......!
Snart sätter jag mig ner och gråter en skvätt för att verkligen bekräfta för mig själv vilken jävla stackare jag är.

Nej, nu ska jag och sandra strax cykla till Willys för att inhandla alla tiders mat.
Vi ska verkligen KÖTTA ikväll.
Taco-buffé, chips, dipp, godis, cola, och kanske en liten film?
Det är det enda som hjälper nu.
Och Sandra då, såklart. Hon har tydligen fått mjölktuttar nu.
Kan bli kul att se... Kanske har jag också fått det?
Men tycker ändå det är värre när killar får det. DÅ har det gått för långt i matväg.


NU SKA JAG DRA; MMM FINT HEEEEEJ!!!!!!!





(Förlåt för jag är grinig mot dig, vet ju att du försöker..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0