Sofias drömkille 2007

HAHA! Sitter här och försöker lugna ner mig lite efter att ha läst ett gammalt inlägg i Sofias blogg som hon skrev 2007 om hennes drömkille.
Här är några utav de få krav hon hade på den perfekta pojkvännen:


- inga dvärgar, inga könsstympade, handikappade, eller någon med grova synfel, inga skelande killar, och ingen albino, eller något annat som skulle kunna räknas som något permanent fel eller abnorm avvikelse.

- ansiktet skall inte vara för benigt men inte för knubbigt heller, det får inte finnas spår av porer, speciellt svart prickiga sorten. Inga fräknar, men lite kan vara gulligt under ögonen på kinden.

-Ogonen ska vara stora, karismatiska, fin form (inga snea ögon) de ska ha en rund form med lite uppåt böjda kanter vid den yttersta kanten och nedåt böjda vid det innersta.

-Läpparna ska vara mjuka och lite putiga, ljusröda, absolut inte sånt vitt gegg i mungipan.

-Inget hår på magen över huvud taget! Kanske bara en raggarsträng.
Storleken är inte så viktigt, en regel är att man skall ha lite för mycket hellre än för lite, tillexempel: ser man revben är det 50 minus poäng - you digg?
Lite hull är det inte fel på, det är bara mjukt och skönt.
Naveln skall vara ren, inte lukta illa och absolut inte ha navelludd!

-Rumpan, här är det viktigt att inte ha för liten, ju större ju bättre (i viss mån)
konsidensen är viktig då den skall vara mjuk och go dock inte slapp, utan fast och fin.

-All svett lukt är förbjuden!
Var noga med öronen - all öronvax är förbjuden.
Var noga med ögonen - all morgonskit runt ögonen är förbjuden.
Var noga med snoken - all snor är förbjuden.
Var noga med munnen, all spott och vitt gegg i mungipan och dylikt är förbjuden!








Och folk säger att hon har för höga krav?!
Pffffffft, snicksnack!


Kommentarer
Postat av: sooooouufiilouu

haha, och jag gnäller på att jag inte hittar den rätta. äh, bättre att ställa lite krav så slipper jag gnälla sen. saknar dig luggen

2008-10-23 @ 00:53:18
Postat av: Anonym

hahahaha, jag hittar inte nån fast jag inte har höga krav? =/ haha :D<3

2008-10-23 @ 06:51:12
Postat av: Line

det var jag som skrev det ovanför, asså den utan namn :P

2008-10-23 @ 14:29:09
Postat av: Anonym

det var jag som skrev det ovanför, asså den utan namn :P

2008-10-23 @ 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0