en timmes sömn + jobba= ?

Hej alla vidriga människor därute.
För visst är det så, att alla människor någongång är vidriga. Kanske dagligen.
Och ni vet själva om det.

Idag har jag jobbat med endast en timmes sömn i bagaget.
Det gick oväntat bra, men antar att min lediga dag imorgon inte kommer bestå av så mycket mer än sömn...
Men det får vi väl se. Skulle egentligen behöva rensa ur min garderob och skänka lite kläder till syrran. Måste bli av med allt skit så jag kan se det nya. Men då finns väl risken att det blir en väldigt gles garderob jag står och stirrar in i.

Sandra sov här inatt som vanligt. Knyckte med sig min extranyckel hem gjorde hon också.
"Råkade ta med din nyckel hem, ojsan..." Sa hon medans hon egentligen planerat dådet ända sen jag flyttade in.
Riktigt slug är hon!


NU ska jag ta mig en låååång dusch, sen ska jag nog sova en sväng.

Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0