Ett mycket tragiskt skrivande

Hejsan och FÖRLÅT!
Förlåt för mina vidrigt tråkiga & humorlösa samt GLESA inlägg!
Jag är så jävla tråkig just nu att jag kan spy på mig själv.
Gör det ni med om ni vill, men nu ska jag bättra mig!

Just för tillfället sitter jag och väntar på Sandra som nyss slutat jobbet.
Hon har som ursäkt att hon ska hit och hämta cykeln, men vi vet nog båda två att det är annat som drar henne hit.
"Hallååå jag är hemma!" Brukar hon ropa när hon kommer in.
"Hemma..? Nej? Nu sa du väl lite fel va?" Frågar jag då lite förvirrat i hopp om att hon ska svara något i stil med "Hoppsan, det gjorde jag nog".
Men inte Sandra. Hon säger istället "Amen va i helvete! Ska du bo här själv för resten av ditt liv eller?!  Neej. tänkte väl det! För ingen kille kommer ändå sätta sin fot i en lägenhet full med katter och trosor!"

Jahapp, tänker jag och gör än en gång plats i sängen för ett riktigt svin. Sandra Åhlén.

Kommentarer
Postat av: Aminas beundrare

jag tycker att sista meningen stämmer in :D

2008-09-09 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0