God morgon!

God morgon kära läsare! (råkar veta att ni är många)

Sitter här i sängen medans Sandra står och dansar i ett par alldeles för små trosor.
Synen är inte att njuta av. Tvärtom, jag nästan generas av hennes öppenhet och oblyghet.
Idol 2006 pumpas i högtalarna och Sandra är inne i någon slags trans. Slutar inte dansa......
Äh, fyfan... Nu måste jag ut och gå. Klarar inte detta mer.
Klarar inte att vakna brevid en gaphals varje morgon.
Klarar inte att hitta tomma yoghurtförpackningar i kylen.
Klarar inte att vara ofrivillig sambo med ett riktigt jävla svin...
Inte längre.
Men.
Jag tycker ju trots allt om na så pass mycket att man ibland får stå ut med hennes vidrigheter.


Snart åker vi till Göteborg också.
Vad vi ska göra där?
JAAAE, den som lever får se!




Ha en bra dag.

Och en speciell hälsning till dig min kära beundrare, snart ses vi........

Kommentarer
Postat av: den du älskar mest

aa tjena diiiicken! fan va taskiga inlägg du skriver om mig, "sandra vill inte att du ska sova där" brukar jag glatt få höra dagarna i ändå, hur tror du de känns i ett sönder trasat hjärta som mitt? kan du svara på det? kan du det? nej jag tänkte väll det, jävla hjärtekrossare e va du e, du ska få ha din smutsiga trosor på golvet ifred, och jag ska aldrig mer dricka upp nån gammal yoghurt som gav mig salmonella! fyyyyy va du är elak! FYYYYYYYYYYYYYY! / karlsson på taket

2008-09-10 @ 14:13:30
URL: http://sandraahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0