Lägenheten

Hej! Här kommer lite bilder på nya lägenheten.


Vardagsrummet


Lite mer av vardagsrummet, minus hyllorna under fönstret som bara ligger där.


Tv-platsen. Här har vi även satt upp en svart hylla över, så det ser lite mindre naket ut.



Sovrummet som är under uppbyggnad. Här ska tapeten bytas ut mot en jättefin som vi har valt.



Sovrummet igen, ser väldigt trångt ut på den här bilden, vet inte varför. Orättvis bild, tycker jag.



Badrummet.



Köket, ursäkta röran, men vi har inte riktigt fått ordning på lådorna än. (Tydligen inte pantflaskorna heller?!)




SÅ, ser min & Jimmies lägenhet ut. Och vi trivs RIKTIGT bra :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Va fint ni har det!

2009-08-17 @ 08:55:51
Postat av: Amna

OJ! vad fint. när skedde detta? och vart är det?

2009-08-17 @ 09:51:07
Postat av: Mommo

Ni har stillat min nyfikenhet lite. Jag tycker det ser trevligt ut efter bara EN vecka.

2009-08-17 @ 16:50:25
Postat av: line

överfint !

2009-08-17 @ 21:40:27
URL: http://linesabina.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vad roligt! och vad fint ni har det :) vart är lägenheten?

2009-08-18 @ 15:43:04
URL: http://inspirations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0