Så var du här, igen.

Jag saknar dig så det gör ont just nu.
Saknar allt med dig. Allt. Jag tror varenda en kan se det på mig just nu.
Det var till och med någon som frågade mig ikväll om jag saknade någon.
Det måste verkligen lysa om mig. Härligt.
Men jag tycker det är skönt. På nåt vis.
Du ger mig inget tillbaks, det vet jag ju. Men du är fortfarande den personen jag skulle släppa allt för.
Kanske bara dumt och sorgligt. Men du är värd det, i mina ögon.

Nu går jag och lägger mig brevid min randiga vän som en gång luktade dig. Det är det närmsta jag kan komma. Och det finns nog ingenstans jag hellre är just nu.
Än nära dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver bra...

2009-02-21 @ 08:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0