En grej bara....

Snälla, söta, rara läsare!

Jag måste bara få säga en grej. När jag skriver saker som antagligen kommer nånstans från mitt lilla, men välmående hjärta, så vill jag INTE, alltså verkligen INTE ha några tröst/push-ramsor postade bland kommentarerna.
Inget "Du är så stark"-trams. Inget "Du fixar detta, du är en bra tjej"-skit.
Verkligen från mitt hjärta nu, lägg av!
Haha, jag är inte på något sätt nere i någon svacka eller liknande. Jag mår bra, men har vissa saker som jag bara måste få ut ur systemet och ner på papper (eller i detta fall på bloggen).
Jag lovar er, jag är (åh vad jag hatar det här ordet) stark. Och jag vet att man kan falla upp och ner och hit och dit och fortfarande va stark. Bladder bladder. Jag VET.

Så snälla, kan vi inte bara komma överens om att vi inte gör sånt i fortsättningen, här på aminasollie.blogg.se? :)
Kan vi inte ha en fridfull och lugn miljö här? Där vi låter mig skriva lite hackigt och snyftigt ibland och sen är det inge mer med det?

Alla har sitt och jag har mitt.

Bra, då är vi överrens. Fint hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0