En liten lista

En liten lista över 2008, eftersom jag har insett att det kan vara kul att titta tillbaks på senare.



årets bästa: Alanya med Sandra
årets värsta: Att jag blev sjuk
årets händelse: ALANYAAAAAA!
årets resa: Alanya med Sandra, som sagt!
årets dag: Jadu, 21 September?
årets present: Min gitarr! 
årets tår(ar): Har funnits lite tillfällen
årets person(er): Måste nog säga: Sandra, Arman & Sherif
årets låt: Oj, svårt. Men många med coldplay.
årets film: Mamma mia!
årets bok: Vet inte om jag har läst någon? Hemskt isåfall.
årets lögn: Fanns många lögner i Turkiet :)
årets kyss: Ja, den utspelade sig nog i Alanya.
årets natt: Finns många bra sådana.
årets ord: Vet inte hur jag ska komma ihåg alla, men många uppfanns på en balkong i Turkiet iaf :)
årets skämt: -
årets mysigaste: Åka tåg i tolv timmar med min bästa vän.
årets längtan: Sommar & Göteborg (har det varit)
årets månad:  Augusti!
årets gräl: Har nog inte haft så många gräl detta år. Bara några helt obetydliga som jag inte ens minns.
årets beroende: ?
årets vill ha: En biljett långt härifrån!
årets frisyr: Långt och plattat, gud va fantasifullt. 2009 kanske borde bli en vild page?
årets roligaste: Alanya med Sandra & alla Göteborgs-resor!
årets tråkigaste: Att bryta med någon jag verkligen tyckte om.
årets vårminne: Hm, jag fyllde år och flyttade in i lägenheten.
årets sommarminne: Åka till Alanya med Sandra (för 511e gången) samt att vi båda träffade våra kärlekar där :)
årets vinterminne: Julmarknad med S, S, A, T & J, julklappsshoppingen & slutligen julafton.
årets överrasking: Jag vet faktiskt inte.
årets läskigaste: Oj, när jag & Sandra åkte upp i bergen och trodde vi skulle dö :)
årets konstigaste: Vet inte.
årets absolut bästa kompis(ar): Helt utan tvekan, Sandra Åhlén.
årets roligaste personer: Jag måste än en gång säga: Sandra, Arman & Sherif. Dom har jag haft mycket roligt tillsammans med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0