Föreläsning på Arenan

Igår kväll var jag och Sandra på en föreläsning som handlade om ätstörningar och självskadebeteende.
Föreläsaren var en tjej som heter Sofia Åkerman, som även skrivit boken Zebraflickan, som jag faktiskt ha läst lite av.
En väldigt bra och viktig föreläsning.

.
Sofia Åkerman.


Tidigare på dagen gjorde vi ju som sagt vår första entré in till gymmet. Och det kändes.... rejält att det var längesen.
Men har inte sovit såhär gott på länge, måste jag säga!
Jag ska nog även ta mig en tur dit idag också.
Jag är så duktig! Änt jag?


Kommentarer
Postat av: Emma Larsson Westermark

Det var jätteskönt att prata med dig vännen! Vi får se till att styra upp ett datum så du kan komma hit. Puss på dig



GääGääääGäääääÄÄää

Bellman

2009-01-15 @ 13:37:52
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/
Postat av: Piff och Puff

JOOOOO, du ä så jäla dutti!

2009-01-15 @ 15:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0