Första dagen i våra nya liv

GODMORGON!

Så, vad tyckte ni om mitt allra första videoinlägg nu då?
Är det något som önskas lite då och då i bloggen? Eller är det rentav något som jag här och nu borde kasta bort och aldrig göra om igen?
Själv tycker jag det gick mycket bra. Jag tycker jag har lite av den där Tv-personligheten som behövs för att lyckas i "rutan".
Och med en lite för påbredd stockholmska kan det väl inte bli annat än succé?
Jag vet hur ni ska tas.

I allafall, IDAG den 14 Januari 2009, börjar mitt och Sandras nya liv.
Igår köpte jag som sagt gymkort för ett år. Och idag är det Sandras tur. Så klockan 10.00 möts vi på stan, jag och sandra, i våra gamla kroppar. För att sedan vandra vidare mot ljusare och mer vältränade tider.

Det kommer bli helt otroligt.

Kanske att ett litet inlägg från träningen läggs upp senare idag. Jag menar, vi kommer ju va helt utpumpade och svettiga när vi är klara. Det kanske man inte bör missa.

Sen ska jag nog ta en före-bild på mig idag, för att sedan kunna jämföra och se reslutat.
MEN, det läggs inte ut förräns reslutatet är kommet. Outar inte mig själv i onödan, förstår ni.


Nej, nu ska jag packa ihop lite träningskläder och sen glaja ner till stan!

HÖRS!



 


Kommentarer
Postat av: Tomtemor härjar igen

Tycker absolut att du ska fortsätta med videoinläggen. Väldigt intressant med stockholmskan ;) Ska bli riktigt kul att följa före och efter-bilder. Go for it!!

2009-01-14 @ 09:56:36
Postat av: Nisse

Va roligt med lite träning, tränar jag med jättekul med resultat och liknande. Hoppas det går som önskas.

2009-01-14 @ 19:07:51
Postat av: Nisse

Va roligt med lite träning, tränar jag med jättekul med resultat och liknande. Hoppas det går som önskas.

2009-01-14 @ 19:08:12
Postat av: Anonym

skoj att du ska träna igen. ha en bra dag. Vi ses på jobbet nån gång.

Kram

2009-01-14 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0