Godmorgon underbara dag!

Jag har precis vaknat och ska strax dra till gymmet.
Efter det så ska jag träffa Nadja lite, sen ska jag färga håret på min jänta Åhlén. Hon åker ju till Göteborg på Fredag. Första gången utan mig. Känns nog lite konstigt för både henne och mig. Men hon kommer nog ha det underbart med Sherre därborta! Det ryktas om att hon ska plocka på honom ett par nya mjukisbrallor när dom är ute och shoppar, för hans nuvarande mjukisar ser mer ut som en hålig ost än ett par byxor.
Hoppas att det går bra!
Jag förväntar mig dagliga uppdates iallafall. Men det är nog inget jag ens behöver be om.

Nä, nu ska jag ta tag i mig själv och dra på mig träningskläderna, sen damma iväg!


Förresten! Nästa helg har jag & Nadja planerat in en Sthlms-resa. Hoppas den blir av, för den behövs! Så får man träffa Sofia och Ramma också samtidigt. Kan int bli så mycket bättre!


bra, fint hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0