Mitt gamla jag

HAHA, satt nyss och läste lite gamla blogginlägg och insåg vilken galen person jag var för ca ett år sen.
Kolla bara på detta:


(ursäkta den suddiga bilden!)

Här på första bilden är jag redo för en av mina dagliga powerwalks som jag gjorde VARJE DAG, minst en gång om dagen och ibland två. Och på andra bilden lyfter jag nå jävla tyngder i tron om att jag ska få snygga armmuskler.
Och detta var jag verkligen seriös med. Jag var jättenoga med powerwalkandet i den perioden.
Kolla bara på mig! Jag har till och med bett min syster att ta kort på mig för att dokumentera att jag verkligen gör detta, HAHAHA!



En annan sak jag som jag faktiskt saknar är detta:



Vi fyra: Amina, Sandra, Sofia & Nadja.
Oss saknar jag ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0