Motvilligt, liksom

Ligger i min obäddade säng och väntar in lite tapperhet.
Jag ska nämligen städa hela min lägenhet strax. För sen kommer Sandra hit (och eventuellt lite andra drygskåp).
Ercan & Roffe är just nu i Filippinerna. Har skickat med dom min adress och håller mina tummar blåa för att ett litet, men välskrivet vykort ska trilla ner i brevlådan.
Älskar vykort! Fick ett av Roffe förra gången han var där. Det var mycket välskrivet och fint.
Det sitter än i dag på mitt kylskåp ska du veta, min bruna vän.
Hoppas ni har det bra iallafall!


Ååhå, nu rycker det. Måste verkligen städa.


Förresten miss fattyfatty-Sofia vart har du tagit vägen? Ring mig!



Kram från en tjej som sällan städar men fortfarande har ett rent och fint inre.


Bjuder på en bild på Miss Fatty och jag. Saknar henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0