Tillbaks till 80-talet, där man kom från.

Hej!

Förlåt för en snål update. Men har knappt varit hemma.
Imorgon har jag, Nadja, Ehlina & Martina planerat att ha 80tals-fest hos Nadja.
Så nu har vi suttit hela dagen och letat på kläder som vi klippt och grejat med samtidigt som vi lyssnat på massa 80-talsskivor.
Man kan ju inte låta bli att få tillbakablickar från slutet av 80-talet när man... Ja, föddes.
SYND, tycker jag. Att man knappt hann va med och glajja på det ljuvliga 80-talet.

Jag lovar er att fota massa bilder som jag sen lägger ut här på blögga. Det vet jag nog att ni gillar.



Förresten så är Sandra i Göteborg nu hos sin Sherif. Saknar henne redan.
Men hon är i goda händer, så att säga.





Kram / En som har krusigt hår + rosa Flashdance-kläder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! från en som var i sina bästa år på 80 -talet, livet lekte//mor

2009-01-23 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0