Update all the way from the 80's

HEJ! och förlåt för att jag varit seg med att uppdatera er om 80talsferren.

Nu följer istället lite bilder som talar för det hela.



(Klickeliklicka för större bilder)



Vi hade iallafall hur kul som helst! Benvärmare, pumps, världens godaste middag + I'm so excited.
Förresten, varför kör vi inte 80talsstilen på heltid, i klädväg alltså?

Nej, nu har jag mycket att göra. Moses ska kastreras idag. Sen ska förhoppningsvis jag och Nadja äta ute ikväll.
Vart vet jag inte. Men hungrig är jag. Det är man alltid när slantarna trillar in.

Kommentarer
Postat av: pc

Haha det ser ut som att det var en kul fest ;)

Kram från tjejen med en tumör i hjärnan

2009-01-31 @ 17:09:52
URL: http://prolactinchic.blogg.se/
Postat av: Mor

Töööök, du måste skriva nåt!

2009-02-08 @ 17:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0