Vykort från Filippinerna!



(Klicka för större bild)


Titta vad som damp ner i min brevlåda idag! Ett vykort från Ercan!
Och om ni undrar vem Fairy är, så är det jag. Fairy Fungfield.
Söt handstil har han också. Ett riktigt kap med andra ord, ni singeldamer där ute.
Fast han lär ha någon speciell, Ercan.
Annars får det vara, tror jag. Så gör er inte besväret att mejla mig nu, femtioelva gånger. Jag ger inte ut numret.. Jag gör det bara inte...
Som förut, när jag lottade ut Roffe i bloggen. Då var det ju ett jädra hallå vettu. Folk mejlade mig som galna!
Men jag sa nej. Lika mycket då som nu. Ska det va så ska det.
Dom båda behöver en rejäl snäcka. EN BRA snäcka!

Bara det jag ville säga.

Men TACK Ärtan för vykortet! :)
 /Fairy Fungfield


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0