Ny hårtork

Idag skall en ny hårtork införskaffas.
Hur mys är inte det? Jag tycker det är mys.
Jag vet inte riktigt vad dagen mer har att erbjuda. Men imorgon åker min smula till Kopparberg två nätter, så då vill jag passa på att klamra mig fast vid honom hela dagen och natten, så jag har andats in så mycket Jimmie som möjligt innan han åker, menar jag.

Haha, för några månader sedan brukade jag spy på sånna som mig. Nykära idioter som inte kan slita sig en sekund från sina älsklingar utan att oja sig och gagga om hur jobbigt det är.
Men ni får stå ut med mig nu. Han har fått något att hända med mig, helt enkelt.


Jag är så käääääääääääär!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag är glad att ni är kära och för mig får ni vara hur jobbiga ni vill, bara ni är snälla mot varandra och har kul. Du får väl åka hem till mamma i två nätter. Inte lika bra kanske, men det näst bästa ändå? Var rädda om varandra. Kramar Mommo

2009-07-05 @ 15:12:47
Postat av: Sandy

Nu är det FRÅGESTUND på min blogg!



Fråga vad du vill…. Jag svarar på allt.



Frågar du något så kollar jag självklart in din blogg och kanske till och med kommenterar. :)



Kolla gärna in inlägget om allt blogg bråk som förekommer just nu!



--- >www.sandracarlsson.blogspot.com

2009-07-05 @ 17:53:40
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com
Postat av: line .

ååååh va glad jag är för din skull ! Det är jättehärligt att veta att du är så lycklig!

pusssssssssssssssss / lillsnuffsan

2009-07-06 @ 11:41:35
URL: http://linesabina.blogg.se/
Postat av: Emma Larsson Westermark

Mysfaktor. Hä ä mysfaktor!

2009-07-06 @ 12:07:55
Postat av: amina

Ja alltså det är ju e jävla mysfaktor, det kan man inte säga nå annat om!

2009-07-06 @ 14:22:01
URL: http://aminasollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0