På jobbet

Sitter på jobbet nu med ganska lite att göra. Började klockan 7.00 och behöver inte lyfta en fena förän klockan 8.20. 
Snark. Jag somnar snart......
Igår var jag & Jimmie i Köppäbä och hälsade på hans mormor & morfar, och hans lillebror Lucas som också var där. 
Satt och fikade lite, spöade Lucas i Tv-spel, sen gick vi ut i skogen för att plocka stenar till Lucas stora stensamling :)

Nää, nu ska jag göra nå vettigt när jag ändå är på plats.

HARÄ!




UPDATE lite senare: Happ, nu har man gjort hälften av 7-21-passet då. Bara slutspurten kvar, sen ske jag hem och duscha och dra vidare till Peace & Love Café där jag Jimmie, Lollo & Erik blivit bjudna på en "privatfest", som dom första medlemmar vi lyckats bli (fråga mig inte varför). Kan nog bli trevligt, RIKTIGT mysigt café är det iaf!

Nä nu är det dags igen......

Kommentarer
Postat av: lina

de blev inte så mycket mer med israelerna, de har åkt hem nu, och vi saknar dem liiiite faktiskt haha :) nej men de var jättekul så länge de varade, men skönt att slippa dem nu haha :)

2009-07-13 @ 00:29:08
URL: http://linakarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0