Underbart väder

Jo, jag vet att det regnar och har sig just nu. Men jag måste bara säga att det är SÅ SKÖNT i min lägenhet just nu. Som sagt så har man inte ens kunnat sova i den på ca en vecka, så lite nöjd är man ju nu.

Iaf, på måndag åker jag och Jimpa till Stockholm i två nätter. Det vi hittills har planerat (vilket Jimmie egentligen hatar när jag gör) är att gå på Fröken Julie i modern tappning, Allsång på skansen, Naturhistoriska museet, fotoutställningen "Kända människor som du aldrig sett dom förr", Pizza hut (som tydligen är ett måste!)
Verkar som om vi ska vara riktigt kulturella, eller hur?
Ska iaf blir riktigt roligt. Sedan på onsdagen kanske vi åker upp till Idre några dagar, med mamma, Peter, Line och alla andra som är där.

Nä, nu ska jag ta och städa lite!


Kommentarer
Postat av: line .

åh va roligt !

2009-07-08 @ 00:05:09
URL: http://linesabina.blogg.se/
Postat av: mamma

Hinner ni inte med Grönan oxå? :0)

2009-07-08 @ 07:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0