Flykten från en bastu


Har för tillfället flyttat till min käre pojkvän på bullemyren då min  lägenhet inte liknar annat än en bastu.
Avskyvärt och omöjligt att sova där just nu!
USCH!!
Ni vet hur det är, man vaknar dyngsur  innan klockan ens har ringt och känner efter och kommer fram till att "Nej, jag är inte ett dugg utvilad, idag HELLER!"
Underbart. Äntä tökutt jussom?

Nä, nu ska jag faktiskt sova fick jag stränga order om.


Godnatt då, bloggen. Får se hur det går med det här, nu när Jimmie bestämmer.... Precis allt.


HOJ!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Haha nu tror jag tungan blev svart...jag undrar vem som bestämmer jag! Puss

2009-07-01 @ 08:15:40
Postat av: mamsen igen...

Jimmie, du får riv i åt´na

2009-07-01 @ 12:31:56
Postat av: mor din

hur går det med uppdateringen egentligen?

2009-07-05 @ 12:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0