Den kommande helgen

Idag var jag och Nadja på kupolen och shoppade lite. Hittade en del fynd faktiskt: En lång skjorta, ett skärp & ett par uggs + ett par svarta stövlar :)

Få se om jag använder skjortan nu på Fredag när jag & Jimmie ska på teater. Vi ska se Goodnight Sweetheart, eftersom vi fick biljetter av min snälla mamma.
Sen på lördagkväll kommer Mamma, Peter, Mormor & Line och äter hos oss. Sen ska jag, Jimmie, mamma & Peter vidare på bio och se Flickan som lekte med elden.
Jag försöker att inte ha för stora förväntningar på filmen, men det är ganska svårt att låta bli efter att ha sett Män som hatar kvinnor.




Nu ska jag kika krypa ner i soffan och kolla på Idol lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0