Godmorron!

Nu sitter jag på hagalundshuset och ska strax ut och slira i korridorerna.
Idag har jag en ganska skön förmiddag på endast 5 timmar, 7-12.
Och även om det kanske inte är så många timmar i lön så behövs dom korta dagarna också ibland.

Igår tränade jag & fior ett medelpass, det va riktigt bra den här gången! (Till skillnad från sist när vi lämnade lokalen för att det gick så jävla snabbt så hängde inte med för fem öre!!?)
Idag ska vi också på ett medelpass, hoppas att det är lika bra!


Känns som jag inte har träffat min älskling på skitlänge, vi jobbar om varandra hela tiden. Vi bara sover ihop, men jag sover oftast redan när han kommer hem ändå så..
Men nästa vecka har han förmiddagsveckan och slutar 14.00, då får vi ses mer! :)


Nu längtar jag till helgen! Har nästan jobbat varenda dag sen jag kom hem känns det som....

NÄ, nu ska jag ut och slira som sagt!

Vi hörs :)


/slirarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0