HÄJ!

Ja ni! Nu är det grejer på gång. Amina har nämligen börjat träna, och inte en dag för tidigt.
Ska faktiskt nu i denna stund ta mig en promenad <-- till friskis för att möta upp Fior för ett medelpass och eventuellt lite yoga på det (om vi orkar).


På fredag har jag, emilia & fior tänkt ha lite tjejkväll och dra iväg till falun på etage :)
Var verkligen jättelängesen jag var där, så det ska bli riktigt kul!
Har jobbar ganska mycket nu på senaste tiden, måste verkligen försöka jobba ikapp all missad tid sedan jag var i Thailand. Så man får några stackars korvören i lön åtminstone!




Nä, nu ska jag skynda mig på med träningskläderna och skynda mig så inte Friskis-fior får stå & vänta :)



Ha det bra då!


/en som tränar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0