SJUK?!

Godmorgon.

Här ligger jag och undrar hur det här ska bli? Jag vaknade och mådde riktigt illa och kände mig konstig i magen.
Så jag ringde och sjukskrev mig ifall att (tänk om det är magsjuka??) och sen lovade jag att återkomma innan 12 idag om hur jag vill göra resten av helgen..
Jag hoppas ju bara att detta är nåt tillfälligt och att jag kan jobba både lör & söndag. För det behöver jag verkligen!
Men om man tänker efter så har jag inte direkt tagit det lugnt senaste månaden. Så fort jag kom hem från thailand så började jag jobba igen, nästan varje dag. Plus 4 träningspass..
Min kropp kan ju ha blivit jävligt chockad över min duktighet och kännt sig lite osäker på vafan som pågår?!
Så nu kanske detta är kroppens sätt att säga: "ääeej!! lugna ner däj nu! Jag hinnent mä nå? Nu får du va hemma en dag å vila.. Du!! Va sa jag åt däj?! Hön´t du va jag säjä?"
Eller vad tror ni?
ÅÅh, vill verkligen inte bli sjuk! Vi som har så mycket att stå i idag!
Och jag som skulle hämta mina fina skor....




Sen en massa annat som jag tänk greja med idag. Och ikväll ska vi ju till Etage!?



"Höddu, nu lugnä du ner däj... Gå å lägg däj en stund nu.. Duuö? Du hör va jag säjä!!"

Okej, jag ska. Nu ska jag vila. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0