Sjukens

Jaha, då är jag tydligen sjuk nu. I magkatarr.
Riktigt drygt vill jag lova, eftersom det skiftar hela tiden i att göra skitont och sen inte alls.
Men nu har jag iaf fått medicin, så det ska väl gå bra.
Har även sjukskrivit mig hela helgen nu, men imorgon ska jag ut och jobba igen. Hoppas det går bra.

Igår köpte vi en ny jättefin grå ryamatta :)
Den gjorde faktiskt ganska mycket i vardagsrummet.
Och nästa helg åker jag & tjejerna till IKEA, och då ska bland annat detta inhandlas:








Blir mest nödvändigheter den här gången, som en extra garderob att ha i våran stora garderob så alla mina kläder får plats, sen hittade jag en jättebra hylla med massa lådor på som jag tänkte ha till allt smink, smycken & parfymer. Och bordet ni det i mitten ska vi ha några korgar i. Tror det blir jättefint :)



Nej nu ska jag ta mig lite mer proviva, dagligt intag av det numera!

Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hei Amina ! Jeg visste ikke at du hadde blogg :) God bedring ! Ta gjerne en titt innom m in blogg også, www.kamillasm.blogg.no ;)

2010-02-28 @ 11:28:49
URL: http://kamillasm.blogg.no
Postat av: Mommo

Kul att åka till IKEA! Läs om medicinen. Sluta inte med den tvärt även om du tycker att det känns bra. Din stressmage behöver "bäddas in".Gå inte för tidigt och arbeta.Kramar till er båda.

2010-02-28 @ 14:22:23
Postat av: Emilia

Ja det va fina grejer, tänkte kolla nu på ikeas hemsida vad jag ska köpa ungefär så man har lite koll vad man ska köpa :) Kom på att dom har blommor där också :) Kraaaam

2010-02-28 @ 15:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0