Tillbaks från Thailand i det kalla

Nu är jag hemma igen!
Eller egentligen i tisdags. Men jag har inte orkat skriva förräns nu.
Vi har haft det riktigt underbart!

Saker vi gjort:
Badat & solat, såklart
Åkt båt till Similan Island
Åkt till Patong 2 nätter för att festa
Shoppat varenda dag (Åtminstone jag & Emilia)
Hyrt moppe för en dag
Tattuerat oss (Jag & Jimmie)
Gått på marknad två gånger
Köpt lösögonfransar för ca 10kr
Köpt en riktigt god måltid vid ett stånd för 10kr

Gjort manikyr för en tjuga som blev värdelös! Haha.
Staffan har blivit nypt i kulorna på Bunglaroad.
Jag har sovit på Bunglaroad.
Emilia har gjort en strippa sällskap vid strippstången (Emilia sopade rent banan!)
Jimmie har hört en massa svenska ord i varannat thailändskt samtal. (Ex: Ta boh handee= Ta bort handen)
Staffan har haft sönder en buddah-staty (dödsstraff?!) för att sedan muta barägaren med snus varje dag!


Ja, som ni ser haft jag haft det riktigt bra! :) Bilder finns på Facebook, så ni som vill se får kika där!


Ikväll ska vi ut och äta på broken dreams, jag, jimmie, emilia, staffan, fia, adam, jossan & robin :)
Sen ska vi hem till fia & adam och sen vidare ut!
Ska verkligen bli jättekul! Längtar!


Ha det bra alla! Nu ska jag ut och jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0