Hallåja!

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Är lite trött i huvudet just nu. Blev Tansen igår och några cider, fast jag hade planerat att vara nykter. Men Emilia, den sluge jäveln, lurade i mig några stycken ändå.
Så nu sitter man här lite halvbakis på jobbet, men lika glad ändå, då man tjänar storhackan idag (?)

Ja, snart flyttar jag och min fina Jimmie till "hus".. typ.
Det är ett radhus med tre våningar (över-nere-källare) och uteplats :)
1a September har vi tillträde som senast, tidigare kan det bli om vi blir av med lägenheten.
Så om någon känner sig intresserad av en tvåa på ca 60kvm, ganska nytapetserat och snart nymålat också.
Riktigt fin om ni frågar mig, SÅ SÄTT UPP ER I KÖN!!!

http://www.tunabyggen.se


Där ligger den ute. Hagavägen 78A, den är det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0