Estaffan den gamle

Kom nyss hem från Staffan och Emilia. Staffan fyller år idag så var dit en sväng och sa grattis. Blev bjuden på massa smaskigheter, bla. tårta som jag vänligt men bestämt tackade nej till.
Jag har inte gjort annat än att stoppat å ätit dom här dagarna som jag varit sjuk, så kände väl liksom att det var dags att sluta upp med det nu, och istället börja piggna på mig tills torsdag, för då är det dans!
DET längtar jag till!

Ikväll är det Dating in the dark på kanal 5. Sist det gick satt jag & Emilia bänkade framför tvn och bet på naglarna. Det var rätt hemskt faktiskt. Ganska förnedrande program där frasen "Utseendet spelar ingen roll, det är insidan som räknas" spricker ganska rejält!
Deltagarna får dejta en varsin person i mörker, känna på den andra och få det att likna en vanlig dejt så mycket som möjligt.
Sedan tänds ljuset och besvikelsen verkligen LYSER.
Förra veckan började en tjej grina för att killen inte var så snygg som hon hade trott.

Så kolla på 5:an ikväll kl 20.00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0