Förtvivlan

Jag vaknade nyss. Och upptäckte att jag fortfarande är förkyld. Nu är jag förtvivlad. Och idag tänker jag inte plåga mig som jag gjorde förra veckan. Jag tvingade mig själv till jobbet. Hur täppt i näsan jag än var. Hur mycket snoret än rann, så tvingade jag mig själv upp klockan 6 på morgonen för att sedan ta den där iskalla (för ja, den känns ganska iskall när snoret rinner) promenaden till jobbet.
FAN! Ska jag aldrig få bli frisk? Jag tänker iallafall ge mig själv en chans att bli frisk nu. Jag måste.
Idag & imorgon har jag bestämt att vara hemma. Bara ladda ner en massa bra filmer och ligga under täcket.
Inte göra ett piss! Inte ens åka till affären. Det är ju det jag har Jimmie till för sånna här gånger?

Ja, nu är det bara att vänta tills klockan blir 6.45. Då kan jag ringa poolen och säga åt dom att hitta en ersättare åt mig. Så är det bara. Alltid lika krångligt när någon blir sjuk.


Förresten så var det Twilight vi såg igår, haha. Jag vet att alla har sett båda filmerna. Men den va helt okej. Killen va rätt snygg, lite blek, men han skulle väl antagligen se lite småkonstig ut med tanke på att han var vampyr.
Idag ser jag Twilight New Moon. För det har jag tid med :)



Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0