Jaha, förkyld också?

Nu vaknade jag tydligen upp med världens förkylning också... Täpt i näsan, snorig, ont i halsen....
Fyfan va drygt!!!! Jag har varken tid eller ork till att vara sjuk.
Men så är det. Bara att ta det lugnt och kurera sig. Jag som hade tänkt träna idag. Men det kan jag ju antagligen bara glömma..
Ska iaf försöka ta mig ner till jobbet och hämta mitt schema idag. Jag måste ha så jag kan planera helgen. Med Ikea och så.

Just nu känner jag mig skitdålig på att svara på sms & samtal från alla, men jag måste säga att jag orkar bara inte ibland. Speciellt nu. Så ni får verkligen inte ta det personligt. Men jag kommer höra av mig så fort jag varvat ner lite, och känner mig bättre. (Och jag VET att det inte borde vara svårt att svara på ett sms, men jag tycker faktiskt det ibland. Men jag tycker om er ändå :))



Förresten så har Moses fått en ny väst :) Han gillar ju att vara ute, men nu till vintern så har det varit så himla kallt åt honom. Så jag köpte en väst som han kan ha på sig nu medans snön är kvar. Och det funkar riktigt bra!
Ska ta en bild sen så får ni se vilken skönhet han är i sin nya blåa väst!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

For å svaret på spørsmålet ditt på bloggen min; Når jeg sminket Hilde, så tok jeg først på en brun/bronsefarget øyenskygge, og etter det tok jeg mørkebrun øyenskygge å laget prikker litt rundt omkring, og tilslutt tegnet jeg firkanter/sirkler med svart dipliner rundt de mørkebrune flekkene :)

2010-03-01 @ 20:49:39
URL: http://kamillasm.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0