Längtar efter våren!

Jag är så otroligt trött på det här kalla och vidriga.
Jag längtar efter att kunna hänga in den tunga vinterjackan och slänga bort dom slitna uggsen och istället sätta på sig skinnjackan och ett par tygskor!
Och att cykla till jobbet! Slippa den där iskalla promenaden på morgonen.
Längtar tills jag slipper känna mig så instängd i lägenheten!

Idag mår jag lite bättre, men är fortfarande täpt i näsan. Men är ledig både idag och imorgon så jag har lite mer tid på mig att bli bättre!
Har verkligen längtat efter att få träna igen. Det som gick så himla bra, sen går man och blir sjuk så man inte kan träna på två veckor. Det enda jag har gjort är att äta och sova dom här dagarna.
Och det känns i hela kroppen kan jag säga.
Men snart ska jag ta igen all missad träning! :)


Nej nu ska jag kika om mästerkocken är klar i köket än. Han håller på att laga nån gryta med lövbiff, paprika, lök, grädde +  nå hemliga ingredienser. Han kan laga mat min kille! *Stolt*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0