Lördag och solen skiner

Idag vaknade jag faktiskt av att solen sken rakt i ögonen på mig, vilket påminner mig om att vi nog snarast bör införskaffa oss en rullgardin till sovrummet. Visst är det härligt med lite vårtecken, men jag sover gärna ut så länge jag kan på mina lediga mornar.

Igår satt jag & Emilia och försökte gilla Gökboet. Ni vet filmen som verkligen alla har sett. Men det gick liksom bara inte att gilla den. Vi försökte. Åt massor med chips & dipp och försökte förstå varför huvudrollen försökte lära den pocahontas-liknande mannen att spela basket. Kanske var vi lite okoncentrerade. Men jag fattade inte alls varför alla älskar den filmen?
Men jag tror kanske att den kan få en chans till. Nån gång.
Sen ringde Fior som satt och hade tråkigt medans killarna spelade tv-spel och gormade och hade sig.
Hon fick nog och behövde lite vettigt folk på plats. Så jag & Emilia satt oss i vita faran och gasade ner till Östermalm där vi stannade en liten stund.

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer. Jossan sa nåt om nån vin- och-bastu-kväll. Vin är jag inte så sugen på idag (är jag nånsin sugen på vin?) eftersom jag fortfarande är förkyld, men basta kan man ju göra :)
Vi får se  vad som blir.


Nu ska jag ta och tvätta lite. 

Vi höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0