Min kille är kock

Satt och pratade med Nadja i telefon för en liten stund sen när jag plötsligt kände doften av mat. Gick in i köket och kollade vad som försegick och ser att Jimmie står med tre spisplattor igång. Potatis, hemgjorda biffar & kokta morötter.
Detta råkar vara min och Jimmies favoriträtt så jag blev lyckligt överraskad och satte igång med brunsåsen.
Så nu sitter jag här mätt och belåten :)
Han är faktiskt riktigt duktig i köket! Igår lagade han panerad rödspätta. Det ni!
Det är annat än makaroner å körv!

Kl 11.30 ska jag möta upp Fior på friskis för ett medelpass. Kommer bli riktigt skönt!
Dock lite rädd att jag ska få håll nu efter maten. Men ska ju inte träna förräns om en timme så det lär ju gå bra.

Nu på fredag är det planerat att vi ska till Galaxen på Tacobuffé och improvisationsteater.
Kommer bli riktigt kul tror jag! :)

Nej nu ska jag vila mig lite innan träningen!

HOOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0