På jobbet.

Hejsan!

Nu sitter jag på jobbet efter en god lunch som lilla jag har slängt ihop på morgonkvisten, korvstroganoff.
Riktigt gött!
Imorgon ska jag jobba som ledsagare igen (gjorde även det idag innan jobbet) och då blir det antagligen lite bowling :)
Jag är riktigt usel på det, så vi får se hur det går!
Var ju till IKEA i veckan. Hittade massa grejer, bland annat ett soffbord... SOM SAKNADE SKRUVAR!!?
Så jag blev riktigt less och fick ringa upp IKEA som lovade att skicka alla skruvar inom 5-7 arbetsdagar.. Så det kan ju ta lite tid.... Helst ville man ju få ihop det samma dag.

I helgen blir det nog ganska lugnt. Är fortfarande förkyld, så är nog bäst att vila upp sig!


Nu ska jag ut och jobba igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0