Torsdag=Jimmie

Idag är det Torsdag, vilket innebär att min käraste kommer hem från Norge! Vilket i sin tur innebär en jävla massa fjäsk, speciellt i matväg. Idag blir det stek, potatis, sås & kokta morötter. Så ska väl dra mig iväg och handla lite så småning om, tar ju lite tid att göra iordning stek'n. Men fint ska fint ha! :) igår skaffade sig Emilia å Stefano Iphones, och ja, det var väl sista gången vi sågs på riktigt, antar jag. Nu kör vi nog 100% på videosamtal och lite snack på Wordfued. Borde funka bra. Återkommer med det.
Nästa Fredag åker jag till Åhlen & Göteborg!! Ska bli riktigt kul! Och fin som man är tar man givetvis flyget dit :)

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0