En bomb

Just nu går all energi åt till huset. Åtminstone Jimmies energi. Min energi vet jag inte vart den tar vägen, den dyker iallafall inte upp när det är städdags, vilket det har varit länge nog här.
ALLT ser förjävligt ut. Ett berg av disk, ett berg av otvättade kläder, ett berg av katthår, ett berg av sopor. USCH!! Mår riktigt dåligt av att se skiten, men ändå tar det emot så jävligt att städa upp...

BLÄÖÖ!

Iallafall så är köket i princip klart nu. Fattas bara lite el och att diskmaskinen blir ikopplad. Sen är vi där! Känns så kul att äntligen se lite resultat!


Kikade förresten bland gamla bilder och insåg att jag verkligen saknar mitt långa hår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0