Tisdag

 
Godmorgon!
 
Här sitter jag i sängen och har nytt betalt en massa trevliga räkningar. Sånt är ju alltid kul!
Klockan tio kommer mamma hit för att ta ut Halina på en långpromenad så jag får städa lite. Ska bli skönt att städa utan att bli avbruten, så man får nåt gjort :)
Sen kan jag ägna all min tid åt min lilla pärla.
Senare kommer Helena och Elias hit en sväng, får se om även Malin är med. Hon är ju stor om magen nu så inte säkert hon orkar, och den känslan kan jag verkligen förstå!
Förresten så var vi till BVC och vägde och mätte, samt tog den omtalade 3månssprutan, den 14e, på själva alla hjärtans dag... Och nog kändes det i hjärtat när dom stack henne...
Men hennes nuvarande storlek är: 6555g och 62cm.
Min lilla knubbis :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0