Bara regn hos mig

 
Så lyder titeln till låten jag gapar på VARJE gång jag duschar och Halina sitter snällt och lyssnar på sin mammas alldeles för seriösa sånginsats..
Detta har jag faktiskt att tacka min vän Sandra Åhlen för. Detta var nämligen en av hennes favvolåtar som hon hakade upp sig på hur länge som helst förr. Jag blev ju skadad för livet efter alla de gånger hon hade mp3n i örat och vrålade ut "Vilket lååågtry-y-y-ck man har hamnat iiii".
Tro´t eller ej, men jag sitter nu, tidigt som fan på morgonen, och lyssnar på denna dänga. Helt frivilligt!
 
Nog om min kärlek till Orup. Igår var Nadja hit och hälsade på med sin Giorgos. Var jättekul att äntligen få träffa honom (Nadja med såklart, var jättelängesen).
Giorgos och Halina är ju jämngamla, bara 2 dagar emellan.
Så konstigt ändå. Jag och Nadja umgicks väldigt mycket i våra unga dar (för nu är vi ju jättegamla) men inte hade man kunnat tro att vi skulle få barn nästan exakt samtidigt. Blev ju lite av en chock när vi berättade för varandra och när det var så nära i tiden (då var jag beräknad 9 november och Nadja 7 novemeber) Sen kom dom, Halina 11e och Giorgos 13e :)
 
Sedan kom mamma och Line hit på kvällen och höll en sällskapssjuk stackare sällskap!
 
Bebisdejt
 
Halina med sin moster.
Ser ni att hon har ett spänne i håret, lilla snärtan? Var med Fior i Sågmyra häromdagen och handlade lite till våra tjejer, Halina fick hårspännen och Tyra med lite tjockare kalufs fick små rosetter :) Göllit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0